onsdag 19 april 2006

Brum brum

De senaste dagarna har jag inte haft någon lust att sitta framför datorn. Nu känns det bättre. Jag fick nog en släng av den där melankolin och tyckte att ingenting var speciellt roligt. Nu känns det som om det kvittar att allt inte är skitkul eller supertråkigt. Bara jag får vara.

Brände Simpsonsljus. Den ena Homer brann väldigt fort och eftersom jag är en juvenil person så tyckte jag att det var väldigt spännande att se skillnaden mellan de två ljusen. Så jag tog kort på dem. Min älskling bara suckade åt mig. Han tycker att jag tar alltför mycket kort (fast då menar han nog bara för mycket kort på honom).

Jag har susat runt hela Oslo snart tror jag. Igår var jag i Lindeberg, idag har jag varit i Sandvika och i Bøler och imorgon ska jag till Alnabru. För dem som inte vet var de ställena ligger så kan jag iallafall säga att det är några kilometer åt varsitt håll från Grünerløkka, där jag bor. Jag har åkt buss, tunnelbana, trikk och tåg.

Nu ska jag gå och lägga mig i den kalla sängen. Jag ska ju snart upp igen och åka till Alnabru. Stå i kassan i tio timmar och sedan hem och dö igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka söta ljus, haha! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails