torsdag 27 april 2006

Jag måste vara lat

Jag har jobbat alldeles för mycket den senaste veckan. Tog en dag ledigt idag och sov till tolv. Nu sitter jag här och funderar på om jag ska gå ut och njuta av en dag ledigt eller bara sitta här och tycka synd om mina trasiga fötter. I tisdags fick jag jobba över en timme, så det blev elva timmar allt som allt. Turligt nog är det bara två dagar kvar på den arbetsplatsen, så jag får ta och stå ut.
Måste få i mig lite mat. Kanske. Har inte varit hungrig på några dagar. Jag börjar även avsky alkohol. Tackar nej till allt som har med krogen och öl att göra. Sitter hellre hemma och lyssnar på musik. En dum tanke flög förbi för några dagar sedan. Tänk om jag är gravid och min kropp automatiskt säger nej tack till alkohol. I samma sekund som jag tänkte den tanken så slogs jag av en annan tanke. Äh, fjaaant, det går ju inte.
Nej, det blir en avocado till frukost/lunch.

Uff, lite ledsen idag. Måste nog köpa något till mig själv för att pigga upp mig. Kanske en photoshoot i provrummet idag igen?

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails