fredag 10 mars 2006

Äntligen

Sista bloggen i Sverige. Sista bloggen på länge. Min älskade och hans vän R kom imorse och sov när jag sprang runt som en galen höna utan huvud och ordnade med bussgods till Alingsås samt uträttade ärenden på Apoteket. Träffade E som hjälpte mig med skjuts och M, som tyvärr hade bråttom till bussen, och sedan S, som jag tog en fika med. Efter all stress åkte jag hem och nu har jag frostat av frysen och städat ur kylskåpet. Nu är det morgondagen som gäller. Måste upp tidigt och sopa bort alla spår från smuts och skit innan mor kommer. Sedan är det bara att packa och städa och sen sova hos vän. Upp tidigt söndag morgon och åka till Oslo. Bära allt fyra våningar upp och sedan däcka på golvet. Och tacka alla som varit med och hjälpt till.

Jag kommer sakna Örebro och alla där. Jag kommer sakna alla vänner.
I bid you farewell.
Och, på återseende.

1 kommentar:

Anonym sa...

baby! jag kommer sakna dig så mycket! du är underbar, och ja - det är klart att vi måste åka på semester tillsammans snart! älskar dig, systra mi... puss

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails