onsdag 15 februari 2006

Money honey

Jag kommer få pengar oavsett. Mroaw! Det har tagit så lång tid att jag trodde att de hade bannlyst mig från alla pengautdelande faciliteter. Men i andra änden var hon mjuk och förstående. Tack! Vad du nu hette, du får en stjärna i himlen av mig!
Drömde om mitt ex Stefan i natt. Vi var på en kinarestaurang som låg mitt i en lågprisbutik. Han kysste mig. Natten före drömde jag om mitt andra ex Matias. Vi kysstes vi också. Jag undrar vad det betyder egentligen, att kyssa sina ex i drömmar. Har tappat bort min drömtydarbok, så jag kan inte läsa om det.


’Den som föraktar sig själv respekterar ändå sig själv i egenskap av en som föraktar.' - Fredrich Nietzche

Så sant. Ett citat taget från filmen Confessions of a Dangerous Mind, vilket för övrigt är en bra film.

Nu, dags att ragga folk som vill ha min lägenhet. Jag ska ju bli norrbagge. På heltid.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails