söndag 30 januari 2011

Pajuniform


Imorgon åker jag till fjällen med jobbet, och kommer tillbaka på onsdag. Det betyder att jag ska sova två hela nätter utan min son bredvid mig. Det har jag aldrig gjort förut. Jag har varit borta från honom i ett dygn, men aldrig mer än det. Vi får se hur det går. Jag tvivlar inte på att min sambo och min son kommer ha två dagar fulla med skoj och mys, det är mina dagar jag tänker på. Hur ska det gå när jag inte får pussa mitt hjärtegull godnatt?

Fotografiet ovan visar hur otroligt chic jag var när jag bakade skogsbärspaj tidigare idag. Pajen blev jättegod, och jag fick nog kanske 300 dåliga bilder på mig själv, där jag stod och krystade i vardagsrummet. Detta är nog den enda där man inte ser antingen dubbelhakan, putmagen eller diverse daller. Att jag sedan ser väldigt märklig ut måste bero på att det är svårt att försöka vara lite småsnygg när det enda man tänker på är inställningarna på kameran.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Super söt!!!
Va härligt att åka till fjällen!!
Hoppas du kan njuta!!
Vet hur det känns första gångerna ...
Hoppas du får trevliga dagar ;)
pyttipanna Stina

Caroline sa...

Snygg! ;) Du kommer säkert ha en massa skoj! Passa på att koppla av lite! Kram!

Anonym sa...

du ser mycket söt ut! :)

/ida

dagliga smulor sa...

Första besöket här inne, hit ska jag återkomma, ha en fin eftermiddag !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails