onsdag 12 januari 2011

Björn Borg är inne


Sommar!
(Visst ser det ut som en reklambild?)

5 kommentarer:

Prinsessanadia sa...

SV: Hahaha, nä man ska nog inte gapa efter för mycket :P Sen tycker jag att det är bättre att de svarar i sin egen blogg. Då ser alla att att kommentarerna blir lästa. Och eftersom att det ofta blir diskussioner på de större bloggarna i kommentarsfälten så är det bättre att svara där. Jag svarar själv ibland i min egen blogg då jag tycker att det är relevant för de andra som läser kommentarerna och inlägget. Men då går jag alltid in på personens blogg ändå, och skriver att jag svarat. Men jag tror det beror lite på vad man har för blogg, och vad det är för inlägg..

Camilla sa...

Sv: Det lät gott, recept tack! :) Maila det till mig är du gullig!

SOFIA sa...

*Produk Tävlingen är nu avslutad!* Kika in om du blev den lyckliga! Annars tack för att du deltog och missa inte tävlingarna som kommer dyka upp allt mer! Ha en toppen Fredag! KRAM

missM sa...

Er det deg/ditt bilde? Var sikker på at dette var et reklamebilde :)

Marte sa...

Ser helt klart ut som et reklamebilde ja, proft! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails