tisdag 4 januari 2011

Året 2010 (igen)

Jag lånar en lista av Anna Ritar, i brist på annat att göra.

Vad gjorde du 2010 som du aldrig gjort förr?
Jag fotograferade ett sminkuppdrag och fick god thaimat som tack för hjälpen.



Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga nyårslöften, för jag kan inte hålla dem.
Fick några av dina vänner barn? Nej.
Vilka länder besökte du? Sverige (bor i Norge).
Vad skulle du vilja ha 2011 som du saknade 2010? Semester, lite mer pengar att röra mig med och några vänner i min närvaro.
Vilket datum 2010 kommer du att minnas, och varför? 25 januari, för det var dagen jag började på mitt nuvarande jobb.
Vart tog det mesta av dina pengar vägen? Räkningar, räkningar, räkningar.
Vad var din största framgång 2010? Fast jobb.
Vad önskar du att du gjort mera av? Tränat, men det är inget nytt.
Vad önskar du att du gjort mindre av? Irriterat mig på dum dagmamma.
Största misstaget? Minns inget, har jag gjort något misstag så har jag förträngt det.
Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag har varit mycket sjuk, men bara vanliga sjukdomar.
Bästa köpet? Alla DVD-boxar som vi plöjt genom.
Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, fast plats på dagis och fast jobb.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Maybelline i Hofteholder med Volbeat.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare, tror jag.
Blev du kär i år? Ja, i min sambo. Igen.
Största musikaliska upptäckten? Hurts.



Vilka festivaler besökte du? Inga, har inte varit på festival på många år.
Vad gjorde du på din födelsedag? Spenderade förmiddagen på landet och eftermiddagen i varm bil på väg hem igen.
Bästa filmen? Inception
Hur skulle du beskriva din stil år? En klar förbättring på förra året, lite mer stil, och lite mer svart.
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? En semester hade suttit fint.
Favoritprogram på TV? Medium.


Något du önskade dig och fick? Jag ville sova hela nätter, det fick jag. Ibland.
Vem saknade du? Mina systrar och mina två stockholmsvänner.
En värdefull läxa du lärt dig i år? Om du har ont i halsen i mer än två veckor, gå till doktorn!

4 kommentarer:

k sa...

Intressant, tycker jag, inte minst när man inte riktigt läst ikapp på denna din blogg för övriga år. Nu ska jag sätta mig och göra det vid tillfälle, tänker jag. Kram!

missM sa...

Ser ut som du fikk en fin 2010. Noe gikk som det skulle og ikke alt, men gjør det noe :)

SOFIA sa...

Vad kul att du är med och deltar. För bättre chans så tipsa om tävlingen i bloggen. Ha en fin dag KRAM

http://sofiahanden.blogg.se

bella sa...

Ha en fin kväll nu hjärtat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails