onsdag 25 augusti 2010

I do


Mitt huvud är som en enda stor snorboll, men utan snor. Jag förstår inte vad det är för fel på mig. Jag gick till jobbet idag, men det kändes som om jag inte fick någonting gjort, och så kastade jag in handduken klockan ett. Då orkade mitt huvud inte mer, och min kropp strejkade hela vägen hem till sängen.
Jag hoppas jag är bättre imorgon, nu börjar det bli löjligt att inte vara på jobbet för att man mår piss men inte kan bevisa för någon hur dåligt man mår.
Jag orkar inte ens bry mig om foto, och då är det något allvarligt fel i knoppen.
Håll till godo med världens vackraste brudpar som snart har varit gifta i ett år (och om jag tar fel så skyller jag på min mosade hjärna).

1 kommentar:

C sa...

Oh yeah! De var heta! Och om inte ja missminner mig så är det väl typ 3 veckor kvar tills 1-årsfirandet!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails