onsdag 11 augusti 2010

Dawn


Igår fick jag fotografera min svägerska igen. Det gick egentligen helt okej bra, men solen ville inte vara kvar på himlen så det blev bråttom med fotograferingen. Ända tills jag hittade den manuella inställningen på kameran. Jag förbannade mig själv att jag inte tänkt på det tidigare, då hade det definitivt blivit fler bra bilder.
Nästa gång vill jag fotografera en man, en kvinna i en roll som är utklädd eller två vänner som gör annat än att stå rätt upp och ner och bli fotograferade. Jag behöver komma vidare även om jag inte är duktig på det jag gör nu ens en gång. Jag är för ivrig.
På lördag ska jag på rollspel. Då blir det 1920-tals kostymer, flapperdresses och förhoppningsvis lagom berusade folk som är villiga att ställa upp på bild. Då ska jag flirta mig till bilder och poseringar. Kanske jag själv får vara med på en bild?

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails