lördag 27 februari 2010

Klick


Jag är så sugen på att fotografera igen. Har inte gjort det sedan den dagen jag började jobba. Man blir trött av att jobba och sedan komma hem och vara mamma tills ungen går och lägger sig. Jag är fullt medveten om att det är så alla mammor gör, om inte ännu mer (tänker på alla ensamstående föräldrar), men det ger mig inte mindre rätt att vara sliten.
Jag har också lust att stå framför kameran. Strika lite poser så att säga. Kanske det hjälper mig att tänka bättre under fotograferingarna med svägerska. Då vet jag ju hur hon kan stå.
Synd att sambo inte vill stå modell, han hade kunnat få många fina bilder. Jag tänkte mycket i början på förhållandet, hur modellsnygg han var. Nu, tio kilo tyngre (och alla är mitt fel) och lite tunnare i håret är han lika vacker som dag ett, men kanske inte för agenturerna.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails