söndag 28 februari 2010

Fröken shoulder


Denna lilla donna är alldeles för långt bort. Det var meningen att hon och resten av hennes familj skulle komma på min sons födelsedagskalas, men då snön bestämde sig för att vräka ner just den helgen, så blev besöket uppskjutet.
Men jag längtar så jag tror jag blir galen! Sist jag fick krama henne så var det bara få timmar innan vi skulle åka hem tidigare än förväntat, då Mr. Magsjuka bestämt sig för att härja även där.
Jag ska kramöva på min son och sambo så jag har starka krammuskler tills hon kommer. Lilla snärtan kommer att gå av på mitten. Så går det när man har en andra syster som inte kan följa med på Norgebesök, då får man ta alla kramar själv. Vilket jobb.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack, längtar efter dig också/Jennifer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails