torsdag 25 januari 2007

Blandat

Jag börjar känna mig stressad för flytten om en månad. Jag och min kära sambo ska flytta in i ett IKEA-hus i en stad i østfold där vi ska spendera kvällarna framför gasugnen tillsammans med min älsklings alla vänner. Allt ska vara frid och fröjd och så lever vi lyckliga i alla våra dagar.

Mina seriösa arbetsgivare har gett mig mina semesterpengar denna månad. Tydligen så har det blivit ett fel i systemet, det var alltså inte meningen att jag skulle få dem nu. Jag måste erkänna att jag blev fly förbannad när jag fick veta det. De kan inte återkalla utbetalningen utan rekommenderar mig att sätta in pengarna på ett annat konto så länge. Jag kan inte göra något annat än att skaka på huvudet. Tur att jag inte ska jobba för dem så länge till.

Ett tips på en blog om ni vill veta vad norrmän äter till lunch: Matboksen.

Jag var med svägerska på Smuget i lördags och såg på pojkar. H hittade en enda som var värd att ragga på, men han var såklart upptagen. Synd för honom, för vi var ju de två snyggaste brudarna där. Eller hur?


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails