tisdag 11 april 2006

Jaha

Idag hade jag planerat att gå upp vid niotiden för att göra lite mer space i lägenheten samt åka till Åhlens för att träffa E:s chef och fråga om jag kan få jobb där. Hon har fått en CV av mig och skulle lämna den till chefen idag. Men chefen har tagit semester, när det är som mest att göra och de är underbemannade. Tänk om jag bara skulle kunna hoppa in sådär utan att gå på intervju. De behöver ju folk. Och jag som är så trevlig!
Det där med space ja. Om man räknar att glufsa i sig lite frukost kan kallas för att städa, ja då har jag gott samvete iallafall. Kylskåpet är ju tomt iallafall. Rent och fint. (?)

Funderar ytterligare på det här med en blog. För att ha en blog måste man ju ha ett intressant liv. Eller åtminstone skriva så att ens liv låter intressant. Idag ska jag åka trikken till Oslo S och gå på ett fyravåningars shoppingcenter. Jag måste hitta en tröja att ha på mig. Sedan ska jag hem till E, E och deras lilla tax R för att laga lite mat i deras nya lägenhet som de köpt för 1 660 000. Kanske se en film. Sedan hem och få ångest över att lägenheten ser bajs ut.
Intressant?
Jag kräver feedback!

Min dator är full av virus. Satt och fick panik för några timmar sedan och tänkte på mina stackars foton som kanske skulle försvinna. Har bränt ner dem på skivor nu iallafall, så de är räddade. Funderar på att formatera om datorn helt. Den är så trög.
Intressant?

Ut och värma sig i solen.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails