lördag 15 april 2006

???

Sitter här utan att egentligen ha något att skriva. Jag skulle kunna åka till centrum och gå i affärer eller ta en promenad och uforska staden lite bättre. I stället sitter jag här och väntar på att någon ska skriva något på MSN, helgon.net eller kanske kommentera ett inlägg här. Det är och förblir tyst.

Jag blir alldeles deprimerad när jag tänker på hur det såg ut här för en månad sedan. Denna bild som ligger här förmedlar inte alls så som det såg ut från början. Innan vi hade lyckats sätta upp sängen så var det lådor från golv till tak. Omöjligt att röra sig. Igår fick jag ett tokryck efter att ha klagat över att det har varit jobbigt att komma hem för att det varit så jävla stökigt, så jag satte igång. Mitt i stöket kom en tråkig nyhet, jag blev handlingsförlamad och kunde inte fortsätta. I stället gick jag och min nyss hemkomna älskling på Deli de Luca och åt varsin inbakad liten pizza. Det var gratisprover på Maltesers. Duktig som jag var så tog jag bara en påse.

Tänkte fortsätta idag med städningen. Återkommer.
Åh, javisstja. Glad Påsk.

1 kommentar:

myrkyr sa...

Grattis, det är just detta som är Glad Påsk - att ingen är inne och vi som inte har något liv alternativt bor långt från släkt och vänner känner oss ensamma och övergivna.

Lycka till med städningen och hoppas du ger dig tid att bearbeta det tråkiga som hänt om det behövs.

Bra att rubrikerna fungerade även om min kodning uppenbarligen ändrade utseendet på typsnittet...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails