fredag 17 juni 2011

Titta noga


Jag funderar på tatuering. Tips?

2 kommentarer:

Camilla sa...

Först ska du väl fundera på vart du skulle vilja ha tatueringen, hur stor den ska vara? Vill du ha ett skrivet budskap eller en "bild". :) Mycket att ta ställning till.

Själv har jag en blomranka som går runt vristen och ner på ovansidan av foten. :) jag har varit jättenöjd men nu är det dags att bättra på den, den blir 10 år gammal i år.. (shit, är jag så gammal...?) :p

k sa...

Jag tror att det allra viktigaste är att tatueringen är personlig; något du genuint står för. Ingen modenyck eller sak för sin skull. Mina gjorde jag för mer dryga 11 år sedan och de är som en del av mig; små och endast svarta. Jag funderade redan då på hur jag lätt skulle kunna dölja dem (om jag ville) och känner att det funnits få tillfällen då jag ångrat mig. Fast jag är väl medveten om att det inte alls är så för många som får spendera många smärtsamma och kostsamma timmar för att få bort dem...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails